László Ferenc

László Ferenc

Elköltöztem

2022. november 04. - László Ferenc.hu

koltoztetes_1.jpg

Még mielőtt bárki nagyon megörülne, természetesen nem Nagykőrösről költözöm el és nem is a Ceglédi úti kanyarból teszem át a székhelyem máshova, én maradok, csak a régi blogomtól válok meg, hogy egy új felületem - itt - folytassam „írói munkásságomat”.

Az első bejegyzésem amott, 2011 júniusában került ki, miután a laszloferenc.hu weboldalamat fideszes hackerek tönkretették. Az indulás óta 820 írást publikáltam, ami összesen 285556 megtekintést produkált. Azt csak remélni tudom, hogy nagyjából ennyien el is olvasták.

Bevallom, az utóbbi időben kissé hanyagoltam a blogolást, mivel a Facebook szinte teljesen átvette ezt a szerepet. Most arra az elhatározásra jutottam, hogy új felületen folytatom, amiben segítőim is vannak, lesznek. A régit meghagyom, de friss anyag nem fog már kikerülni, egy-egy régebbi – főleg helytörténeti jellegű vagy más, kevésbé politikai – írásomat felfrissítem, aktualizálom és ismét közlöm. No persze az újak mellett.

Szóval, a blogom költözik, de én maradok. Bocs :)

A bejegyzés trackback címe:

https://laszloferenc.blog.hu/api/trackback/id/tr7717968184

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása